edukacja 3.o

Marcin Wolski

Prezes Zarządu

Marcin Wolski Grupa Edukacja 3.0
Microsoft certyfikat Marcin Wolski

Kilka słów o sobie...

Jestem informatykiem i przedsiębiorcą. Specjalizuję się w kompleksowej obsłudze i wdrożeniach IT oraz realizacji projektów szkoleniowych i badawczych (w tym współfinansowanych ze środków UE). 

Posiadam wieloletnie doświadczenie w edukacji dzieci i dorosłych, w tym nauczycieli i seniorów w zakresie TIK, np. narzędzia biurowe, praca w chmurze, bezpieczeństwo w sieci, robotyka, programowanie, system LEGO Education). Między innymi: wykładałem na Uniwersytecie Dziecięcym UMCS, trenowałem umiejętności cyfrowych w ramach projektu dla „Przetrzeń from Facebook”, koordynowałem projekty młodzieżowe, także jako instruktor ZHP, organizowałem gry terenowe i inne wydarzenia edukacyjno-rozrywkowe. Więcej na stronach: “Projekty” oraz “Seniorzy“.

Jestem współautorem programu dla nauczycieli zawodu kierunków IT w ramach projektu „E-warsztat – doskonalenie nauczycieli zawodu kierunków IT”. 

Od kilku lat zajmuję się wdrażaniem nowych technologii w placówkach edukacyjnych. Założyłem Ośrodek Badawczo-Rozwojowy „Edukacja 3.0”, w którym badamy wykorzystanie nowych technologii w edukacji, w tym wpływ rzeczywistości rozszerzonej na proces nauczania, prowadzimy badania eyetrackingowe i tworzymy aplikacje edukacyjne. 

W 2019 r. zostałem wyróżniony poprzez umieszczenie mnie na „Liście 100”, która obejmuje osoby wyróżniające się działalnością na rzecz rozwijania umiejętności cyfrowych w Polsce.

Czym się zajmuję w Edukacji 3.0 ?

Zarządzam projektami strategicznymi Centrum Kompetencji Cyfrowych i Ośrodka Badawczo-Rozwojowego.

Organizuję projekty szkoleniowe dla przedszkoli i szkół podstawowych, półkolonie i eventy technologiczne dla dzieci.

Koordynuję działania Filii Uniwersytetu Dziecięcego UMCS w Puławach.

Prowadzę szkolenia i warsztaty dla dzieci i dorosłych.

Marcin Wolski konsultacje konferencja UMCS ECOTECH

Obszary, w których się specjalizuję:

Microsoft Office 365, 

bezpieczeństwo w sieci,

robotyka,

programowanie,

system LEGO Education,

tworzenie produktów cyfrowych i edukacyjnych.